עבור רבים מאיתנו השלב הנוכחי יהיה - עבודה מהבית או שילוב של בית / עבודה, שמירה על רציפות עיסקית ותפעולית . ואיך?

עבור אנשי טכנולוגיה ו -IT, עצתי לכם ולנו, נצלו זמן שהתפנה כדי להכיר טכנולוגיות חדשות, לנסות אותה, להעמיק בה, לשחק איתה, להבין איך היא תוכל לסייע לכם בתפקודכם היומיומי, ואיך הארגון שלכם יכול להפיק ערך מטכנולוגיות אלו.

SolarWinds DamWare Remote Everywhere. (DRE)

הפתרון מתאים במיוחד לימים אלו בהם ארגונים רבים עוברים למודל של עבודה מהבית. נשאלת השאלה – איך במהלך תקופה זו מספקים תמיכה טכנית לתפעול המחשבים? איך עושים זאת בצורה מאובטחת ומנוהלת, אך גם בצורה יעילה ואפקטיבית?

 SolarWinds DRE הינו פתרון מבוסס ענן המותקן כ-client על גבי החומרה המצויה בידי העובדים. מדובר בפתרון חזק ויעיל לתמיכה מרחוק ולפתרון מהיר של תקלות IT המותאם למרבית הפלטפורמות ומכשירי הקצה. הפתרון מספק יכולות visibility ותקשורת הדרושות על מנת לפתור תקלות טכניות מרחוק בדרך נוחה ופשוטה עבור משתמשי הקצה. למעשה, הפתרון מכיל את כל התכונות שמציעים פתרונות פרימיום בתחום – כולל יכולות דיווח, ניטור של הסשנים, והכול במחיר ריאלי. זה יכול להיות תוצאה של פנייה לפתרון תקלה על ידי משתמש או ביצוע של תחזוקה – DRE מספק לאנשי השירות שלך בארגון לבצע את פעילותם מרחוק במינימום של קליקים וזמן, כלי דיאגנוסטיקה חזק ויעיל, המאפשר להחזיר את השירות למשתמשים במהירות וללא מאמץ. הפתרון מספק יכולות Troubleshooting, תקשורת ואבטחת מידע שיאפשרו לבצע את העבודה בצורה נכונה ובטוחה.

  • יכולת גישה מרחוק מכול מכשיר לכול מכשיר – המכשיר של איש השירות יכול להיות מבוסס Windows,  Mac  או Linux, והוא מאפשר גישה לכול מכשיר קצה –דקטופ, לפטופ או טלפון חכם.
  • חיבור מרחוק לכול מכשיר בארגון בתוך פחות מ-8 שניות.
  • פתרון מוצפן המאפשר לשמור על חיבור מרחוק מאובטח.
  • יכולת גישה, חיבור וטיפול במחשבים מכובים או במצב. sleep  
  • קבלה במהירות של כול המידע על מכשיר הקצה בתחילה של סשן תמיכה מרחוק – כולל מידע סיסטם,  BIOS  לוגים של ווינדוס ועוד.
  • יכולות הקלטה ושיתוף של תקלות וטיפול בהן לצורך העברת המידע בתוך צוותי השירות בארגון.
  • דשבורד ניהולי המאפשר לקבל תמונה של אפקטיביות הטיפול בתקלות בארגון.
  • תקשורת עם משתמשי הקצה באמצעות צ'ט או שיחות וידאו.
  • מערכת ticketing לבקשות סיוע ועזרה מרחוק.
  • יכולת טיפול מרחוק בעמדות עבודה בהן יש יותר ממסך אחד.

לפרטים נוספים ולגרסת ניסיון