SolarWinds הודיעה שגם לקוחות שאינם במסגרת שירותי התחזוקה (Out Of Maintnance) יהיו זכאים להורדת גרסת Orion מאובטחת.

לקוחות אשר מעוניינים לבצע שדרוג לגרסה מעודכנת מתבקשים לעקוב אחר ההנחיות הבאות:

  1. יש לוודא באיזו גרסה הנכם נמצאים כיום.
    לנוחיותכם, הנחיות לביצוע התהליך ניתן למצוא כאן.
  2. לבצע Log-In לפורטל המשתמשים של החברה.
    לכל לקוח שברשותו רישוי למוצר יש גישה לפורטל המשתמשים.
    במידה ומעולם לא ביצעתם כניסה לפורטל, או שאינכם זוכרים את פרטי המשתמש והסיסמה,
    אנא עקבו אחרי ההוראות בקישור זה.

קובץ ההתקנה והגרסה המאובטחת יופיעו תחת חלונית Available.

יש לעקוב אחר ההוראות בקישור זה על מנת לבצע את ההתקנה באופן אופטימלי.

אנו בפרולוג'יק עומדים לרשות לקוחותינו ונשמח לסייע לכם בתהליך השדרוג.

מוזמנים ליצור עימנו קשר בכל שאלה שהיא לטלפון 1800-800-644 או במייל swisupport@prologic.co.il .