כיצד על מנהלי התשתיות להיערך לבלק פריידיי מפי ליאור לויעונת הקניות הנוכחית הופכת להיות התרחשות אונליין לכל דבר. למנהלי התשתיות של הארגון עומדת האחריות לוודא שהוא יהיה זמין, נגיש, ידידותי ומהיר לאורך כל תקופת הקניות, ללא היסוסים וללא גמגומים של אתר האונליין הארגוני.

היממות הקרובות עומדות להיות מתוחות ביותר עבור המקצוענים האחראים לזמינות של אתרי הקומרס העולמיים והמקומיים – בדגש על מנהלי ואנשי התשתיות במערכי ה-IT הארגוניים. בלק פריידיי וסייבר מאנדיי נמצאים בפתח, ואתרי המכירות כבר מצויים בהיערכות שיא לקראת "בום" הקנית הצפוי במהלכם. הפרסומות כבר באוויר, המחירים כבר מעודכנים, המלאים הוכנו מבעוד מועד, ואנשי לוגיסטיקה ומשלוחים גויסו – הכל מתנהל כמו במבצע צבאי.

26.11.19

לחץ כאן לקריאת הכתבה המלאה